välkommen till familjen okänslig

vaknade kvart i 8 imorse för att hinna fixa mig och kolla julkarlendern innan vi skulle fara till västerås. efter en  hal väg, försökt få upp bagadeluckan som misslyckades två gånger. men vi fick upp den och han terra alla affärer i västerås.
 
hittade ett par skor som jag tyckte gustav kunde köpa till mig, inte alls dyra så bör väl kunna flörta till mig dom.
är ju världens bästa flickvän så..
 
efter att ha gått in och ut på erikslund och ätit en rå snuskig sallad på ikea så drog vi till en kall hall med hårda bänkar där jag fick en muffin för att sluta klaga och en liten unge att busa med så blev matchen halv bra och slutade 12-2 eller liknande. min bror kan han!
 
drog hem i världens fart. tröck i mig tre pannkakor och kollade innebandy vm. utklassning var det och efter en väldigt spännande match så tog vi hem det. vart väl ca 11-5 eller liknande.
är det något vi kan så är det innebandy!
 
jag kanske har tröttnat på att spela själv men det kommer alltid vara min passion och jag kommer stalka varje match som är i hallen och på tv.
 
nu ska jag tagga gym imorgon med glass som tydligen hade alkohol i sig och någon kass serie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0