vem orkar bry sig om man kollar runt?

jaha jag överlevde den här dagen med. väldigt seg måste jag säga.
tur att man har de bästa arbetskamraterna som gör en lite gladare och få tiden att gå fortare.
 
vi har pratat om stormen och om att bilar är bara en stor kostnad som att ingen på jobbets bil fungerar. haha stackarna har inte ens råd med bra bilar.
har slösat en adrenalinkick också men det var väl tur det!
 
fick skjuts av karln från stan för att slippa gå i det här vädret. blev en stor pratstund om bälten i buss, då jag aldrig använder bälten och ja man ska väl kanske göra det, men det kommer nog inte hända.
det är dumt men ja, äh skitsamma känner jag just nu
 
ska nu kämpa för att orka jobba imorgon och vara med mimmi, känner nu att jag bara vill sova i flera dagar utan att gå upp. kanske ska göra det också? sluta jobba och bara vara....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0