älskar 9gag <3<3

Vaknade flera gånger under natten av att det gjorde ont i översta hålet.
alltså i örat heheh, släpade mig som ett lik till praktiken. På vägen dit så blir jag alltid paranoid att någon går bakom mig, så jag snurrar runt rätt ofta och ser ut som en yr höna.

gud jag är så söt. dagen flöt på bra och hade rätt bra humör ändå, sista tio minutrarna så blir en gubbe sur, öppnar dörren och han kollar mig i ögonen och säger: kolla vilken ful kärringjävel som står i dörren osv, han fortsätter mala på.

då dog mitt humör lite men det sjönk till botten när jag sätter på radion och låten äckligt spelas.
kom igen. sen höll jag på att dra ut de översta örhänget. Skööönt

nu är det helg för mig så vi är glada!! eller???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0