cp dag

Den här dagen har inte varit bra, försov mig imorse och  fick halvspringa till praktiken utan frukost. När jag väl kommer dit är omklädningsrummet låst! jag svär lite för mig själv och vet att det är möte om tio minuter..

väntar på en seg hiss som tar mig upp till våningen jag jobbar på och det är tomt! inte en människa och till slut hittar jag en som följer med ner och låser upp.
När jag väl kommer in i omklädningsrummet så finns det inga kläder  SKÄMTAR NI MED MIG!?

jag bara känner hur gud hånskrattar åt mig och jag vill bara slå någon, fem minuter försenad är jag också.
det finns bara byxor i storlek 46 och tröjor i m-xxl. Jag har s och simmar runt i den. I mina vanliga kläder går jag in på mötet och berättar för min handledare att det inte finns kläder, hon springer och hämtar ett par byxor till mig som är hennes dock väldigt långa men snällt ändå och så en v-ringar tröja som är en herr tröja men fint det.

men tror ni att det slutar där? hahahaahahahah nej.

Hela dagen så bråkar alla brukare ( alla som bor på ålderdomshemmet) och vad jag än säger så lyssnar dom inte, jag kunde lika gärna prata med väggen, dom var som 5 år och jag gav upp. Jag drack kaffe istället.

efter den dagen stack jag hem till mimmi med cupcakes och låg i hennes säng. imorgon jobbar jag samma tider och jag ber till gud att jag inte får en sån dag som idag


såhär känner jag mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0