flickan i randig skjorta

trevlig dag igår, shoppade med vendela och hittade en del fint sen över till mimmi som bjöd på trerätters middag, super god mat och efterrät.

Jag och vendela bestämde att vi sov kvar och det var det bästa beslutet på länge, vi dansade i en timme i mimmis rum, tröck i oss godis och kollade på brûno och sex and the city. sen dog vi i sängen.

Under natten lyckades jag dock få feber och blev illamåendet kom fram, jag kunde knappt sova, hade frossa och sprang fram och tillbaka till toan, den natten sög och nu är jag supertrött.

Släpade med mimmi till fagerstahallen och kollade när mina fina lagkamrater spelar sm steg 2, jag är för gammal för att vara med haha. det suger. Blir snart att släpa sig ner igen och kika på nästa match.

är så stolt över mina små gullhönor! känner mig som en stolt mamma som sitter där och ser hur de lyckas♥
haha

bilder från igår, tagna från mimmi





här ser ni även vad jag hade på mig, wooopwoop modebloggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0