smink i massor är fint

Fint att få träffa klassen igen och var rätt pepp på att gå till skolan. hahah nej det var jag inte vem är pepp på att gå upp sex? den är dum i huvvet..

men var inte så tpl på skolan men belv det på bussen när sminkdockan satte sig framför oss på bussen och ca 30 minuter senare så fattar jag att hon är min nya svenskalärare, då ville jag dö serisöt. Kan det bli värre? jo det kan det väl men seriöst jag ville gråta.

För er som inte vet vem sminkdockan är i fagersta, avesta och alla städer som nu läser det här så är den en kvinna som ni kanske förstod att det var, men hon har 30 cm utväxt och sen blondt hår som har har i hästsvans och som har så mycket hårspray att man skulle lugnt kunna bryta av det, hon har så mycket smink att hon ser lortig  ut i ansiktet och ja det är helt sjukt!

men jag överlever jag lovar, ni behöver inte vara rädda för att jag ska dö eller något. Nu ska jag samla kraft till att träna och äta, jag är så äckligt trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen, har massa läxor att göra också.

ni får ingen bild på mig för då skulle ni börja gråta det lovar jag..


ungefär så här ser jag ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0