längtar apa efter håkans nya album

igår var en trevlig dag, kollade på när sjuka sofie städade rummet i affro och så vidare, drog sedan till mig och gjorde samma sak utan affro.
 
drog till gustav och var där länge, nästan för länge för han skulle upp om 6 timmar och jobba och jag fick ringa mamma som fick möta mig. men vi hade det väldigt trevligt
höll på att döda en padda, en stor jävla padda när jag gick hem, mobilen förstör mitt liv ibland som att jag var så inne i den.
 
idag har jag läst, läst, ätit och läst. Det regnar ju så vågar inte springa i skogen, har även ätit upp mina skittles.
har ett beroende för dom. mycker goda.
 
höll nyss på att svimma, tror jag. läskigt var det vågar inte ställa mig upp.
måste snart ner i källaren och träna, innan det blir pizza och glass.
yeah i min ensamhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0