ta det med en nypa salt

livet ser lite ljusare ut idag, älskar mina 3 timmars ilska hha.
har 6 dagar kvar på jobbet och jag vill inte sluta, det må vara en plåga ibland men bättre än skolan typ haha.
 
ska snart träffa mimmi, vi ska väl göra det vanliga. ligga, lyssna på musik och kolla kläder. hehe ligga.
 
ska nu stå och beundra mina armar i spegeln ett tag. har precis tränat och ja nu är de snygga.
mina överarmar är elins och gustavs underarmar typ. det är illa
 
jag och gustav skrev förresten 1 års kontrakt igår. vi får inte göra slut på ett år. ska rama in det!
min mun har även bestämt sig för att svullna upp så jag kan knappt svälja eller äta..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0