taddaaaa

så här vacker är jag just nu, hoppas det är snyggare imorgon  då det förhoppningsvis ska bli lockar. jag hoppas det blir bra för det gör fan ont och ha och sova kommer väl gå så där.
 
ska snart börja packa, jag och gustav drar till stockholm/skansen imorgon!
upp klockan sex och halv åtta bussen till avesta sen  timmar tåg. wööö
 
måste berätta om det sjuka som hände mig på ikea, jag och familjen sitter och äter och det är en kille med sin familj framför oss, men han glor typ bak på mig hela tiden och jag börjar bli ganska irriterad.
sen drar han utan att plocka undan och jag kollar bak då kommer han tillbaka.
 
Killen: har jag tappat något?!
Jag: nej men du plockade inte undan!
killen: du kan plocka undan!!!"
 
familjen tappa hakan och jag blev fly förbannad, han tyvärr inte prata mer med honom eller liknande,skulle slagit till honom, så sjukt respektlöst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0