wopp

ja vi hade det riktigt trevligt hos daniel, pratade och skrattade och jag blev även i kastad i poolen med kläderna på 3 gånger, magplask första gången, ansiktet först andra gången och sista gången var det lindrigt haha.
nej men den kvällen var awesome, fick som tur är låna kläder av daniel så jag kunde åka hem.
 
i går så var jag barnvakt med gustav i söderbärke hos hans gamla lärare, deras hus var att dö för!
de hade även en tam kråka som hette kajsa, det skrämde mig lite måste jag säga.
sov kvar hos gustav sen i hans extremt varma rum men lyckades få någon timme sömn iaf.
 
nu ska jag förbereda mig mentalt för att jobba imorgon, malmen blir det igen 3 veckor fram. wöö
måste fixa matlåda också, wää orkar iinte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0