barn under 15 bör ej läsa det här inlägget pga sexuella grejer

Okej måste börja med att säga. VAD FAN har hänt med blogg.se? jag fattar seriöst inget och att jag lyckades med det här är sjukt.

idag har jag träffat vendela och det var trevligt, träffas dock för sällan. får ändra det där.
drog sedan ut på en springtur, och nu ska jag ge er två tips!

1 spring aldrig direkt efter maten, trodde jag skulle spy
2 stretcha aldrig i duschen, livsfarligt insåg jag idag.

drog sedan till mimmi ( ÄNTLIGEN) ocg umgicks med sofie mimmi och gustav. kolla fotboll halvt, läste om sex (barn under 15 bör ej läsa det här shh)
och pratade om det. som alla dagar typ.

kan ju även säga att det är 2 dagar kvar till spanien och jag fick typ mens idag, hoppar av glädje!
eller?
för första gången förstör blod mitt liv.

okej det här blev ett ganska skumt inlägg..
ganska länge sen jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0