sista skoldagen!

sitter just nu och kollar på förhäxad, en av de sämsta serierna som finns men det enda som är på tv.
har sovmorgon till ett och slutar halv två, inte en sån värd dag om man säger så.

var även duktig och sprang 5 km nyss och sitter klar och funderar på att åka tidigare till skolan.

igår så gjorde och och mimmi äntligen en äppelpaj samt att vi smaka de nya chipsen med smak av varma mackor. helt okej goda.
vi fick dock ångest efter att ha kollat på värdens fetaste familjer och var tvugna att gå ut och gå. körde lite dansa pausa längs riksan också!

kom hem till massa fina bandtröjor från 80-90 talet som morbror min gav mig.
lycka!

nu ska ni få en bildbomd på mig, tror jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0