agnes i ett fucking nötskal..

kvällen hos muffa var helt okej, vi hade det faktiskt kul och hade rätt på vem som skulle vinna melodifestivalen.
massa snack och diskutioner så det skrek om det, blodstopp och styrketävlingar. awesome

men jag måste ju vara så tappad så det är ju inte sant, när jag skulle hem som var för fem minuter sen så stod det två killar i trappan, båda runt 20 med blåmärken i ansiktet och skrapade knän. de börjar med att säga hej gumman och jag tänker oh fuck jag kommer inte här ifrån.

de börjar fråga vad jag heter men svara inte och när de märker att de inte vill säga börjar de prata om sina blåmärken, att de blivit slagna av polisen och kom nyss ut ur fängelse. och vad svara jag?

jo jag säger: mina föräldar är poliser. BRAAAAA AGNES! starkt jobbat. som tur var räddar jag det med att dom inte jobbar i fagersta och springer där ifrån.

alltså tips från mig, säg aldrig att era föräldar är poliser när ni prata med några som inte ser så snälla ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0