älskar att kolla igenom gamla bilder!

oj vilken trevlig kväll vi hade igår! den gjorde min månad helt klart.
så lycklig över hur dumma människor är och hur fina vänner jag har.

jag och robin satt och prata i 5 timmar om alkohol, militären, döda, tjejer osv utan avbrott. sen hoppa folk in och ut ur våra pratstunder.
Robin lyckades även ha sönder ett bord med typ 30 ciderflaskor och det låg väl en halv liter alkohol på golvet sen, men det gjorde min månad och kväll jag skratta så jag grät och visste inte vart jag skulle ta vägen.
det kan ha vart det roligaste på länge.

kilade hem vid tolv och sov vid ett, vakna nyss upp av att min arm sov och ska om någon timme till farmor och farfar och äta. åh vad gott med mat!

det knakar i mitt tak, ajaja får kolla upp det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0