ballerinaskor för tredje dagen!

OMG bloggpaus??? nej jag har bara inte haft tiden, så hej på er!

det stinker curry i hela huset efter mammas matlagning igår, öppnade dörren nu vid sex och gick in i en vägg av curry.

klockan är nu halv sju och jag är så sjukt pigg, sitter och sminkar mig. i brist på liv så drar jag värsta sminkningen med massa ögonskugga och ska leka snygg. haha oj det ser inte så bra ut aja.

igår var jag i skolan som var awesome för en gångs skull, vi hade skit kul!
sen drog jag vidare till spymimmi, hon har haft magsjuka för första gången hheheh.¨
vi sa elaka saker till varandra för att vi har saknat varandra så mycket, nu ska jag rädda min sminkning lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0