missbruk av ! och mina idoler

hejhej och hemskt mycket hej!

dagen var så jävla mycket bättre än igår.  har inte suttit fast på någon buss, varit mätt och fick gå tidigare så jag hann med bussen.  mös även runt i mjukis så skönt att inte klä sig ordentligt! som jag dock kommer göra imorgon.

mamma gjorde dagen lite bättre och sa att vi skulle och fira min pärla astrid som fyller 3 idag. grattis ärtan, din systerdotter älskar dig massor!!
tröck i mig fika, lekte i ett tält med ärtan och stack sen hem och åt igen.

hemma kika jag och pappa på ufc. ronda rousey mot miesha tate, så jävla awesome match så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. miesha hade bältet och ronda tog det ifrån na och det var hon verkligen värd! drog armen ur led på miesha och bröt armen på en annan, grym brud!

onödig fakta för er haha. men ni kanske också börjar gilla det till slut.
nu får ni bilder på dom. bara för att dom är råheta och mina bästa helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0