trosor är fina, häng är snyggt.

åh det var varmt ute idag! blev väldigt lycklig och efter skolan så chilla jag i ballerinaskor.
dissade mitt schema och drog en glass med fina cornelia! ssaknat den bruden mycket mycket.

dock visade hon mig att en viss person från söderbärke börjat blogga igen och när jag läste allt om bantning och dieter krämer till tuttarna och jag vill bara banka vett i hennes huvud. hoppas nästan att hon läser det här så jag kan få berätta hur DUMT det är och jag skulle vilja predika i timmar om hälsa,kost och allt så hon lär sig.

nu är jag mindre arg hehe, har börjat med häng idag också, fett tuff tjej ni vet som går och visar trosorna

catrin sa idag att jag såg ut att va med i this is england filmen när jag hade dr martens, gulleunge



Kommentarer
Postat av: fuck off

horunge!!!!!!!!!!!!!

2012-03-23 @ 20:42:13
Postat av: Vendela

Hörru "fuck off", shut the fuck up

2012-03-24 @ 23:40:48
Postat av: Vendela

Hörru du "fuck off", shut the fuck up

2012-03-24 @ 23:42:19
Postat av: preusssss

haha, vilka fina och mogna kommentarer du får agnes :') säkert en jättefin person som sitter bakom skärmen, eller vad säger du? :)

2012-03-25 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0