vegetarianen ska äta kött!

Nej men lördag! Vakna upp med snö och blev tpl. Sen kom jag på att jag fick äta socker och blev lite gladare.
Har precis kikat klart på zacks cup de hade nere i fh, de kom sexa men är glada för det mina gullhönor! Ska snart dela på en kebabpizza med strips på sen ska jag trycka i mig min bj!!

var även med vendie idag, hon var väldigt saknad och vi hade kul som vanligt. min sockerpulla.
vi hittade kläder som jag ska beställa ikväll eller imorgonkväll.

klippte även sönder kläder idag hehe som vanligt lixom. en tubtopp blev en bustier och en t-shirt blev en knyt t-shirt som ärmarna är av på och mer urringad! galet snyggt.

blir och sticka till killen med snuskig lägenhet snart, hoppas den är lite renare efter städningen igår!

ni får tre bilder, dagens klädsel (ser ut att jobba på zoo, typ med fiskar) sen de jag klippte sönder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0