vatten, sena nätter och hosta

igår så var jag först på stan och kikade runt på våryran med danne och john. Sjuka killar men ändå så jävla roliga.skrattade en hel del även fast inte rösten bär.

sen drog vi till joel, kikade på när de andra badade som att jag inte kunde, sen drog vi en spontan resa till donken och åt sen hem igen. Så jävla awesome vänner. tur att det snart görs om!

älskar även att min förkylning har en 24 timmars grej, 1 dagen hade jag ont i halsen 2 dagen snorig 3 dagen feber 4 dagen ingen röst och nu på 5 dagen har jag allt utom feber med det kommer väl!

nu ska jag plugga och städa, passa på till np i matte på tisdag. åh my vad dåligt det kommer gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0