ni får mig att le

vaknade upp i en stor och varm säng brevid en karl med ett väldigt vackert leende. det gjorde min dag.
som att det var söndag och jag har slutat skolan (=inga läxor) så kunde jag ligga i sängen, vi kollade på homeland som är den nya serien som jag är fast i. vi gjorde även några partydanser
 
vi tog en promenad till mig efter några timmar, sen tillbaka till honom, sprang upp och ner till tvättstugan, pratade resor och allt annat. känner att vuxenlivet närmar sig.
 
igår kväll var det en riktigt rolig kväll. umgicks med fina människor!
imorgon gäller det, praktiken börjar på det stället som fick mig att gråta när jag skulle där ifrån förra gången. åh min älskade avdelning!
 
bara att det ligger mer press på!
nu ska jag packa ihop och försöka fixa mitt lås. det är 50% chans att jag får upp skåpet imorgon när jag har låst det hahaah.
önska mig lycka till..
 
måste bara säga att shonda rhimes som har gjort greys anatomy kan vara en av dom bästa, hennes manus och fraser som sätter sig i huvudet. de betyder så mycket och gör mig så glad då jag har några som beskriver mig såå sjukt bra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0