mitt hår måste färgas jävla white trash

hej jag lever nästan! träningsvärk så jag vet inte vad jag ska ta vägen. jag skojar inte när jag säger att det här kan vara den värsta träningsvärken jag haft. det känns inte ens som det utan som att jag har sura uppstötningar och halsbränna i hela kroppen.
 
jag.kommer.dö.imorgon.
 
skolan rullar på i full fart och jag trycker i min frukt och kaffe för att orka med (för mitt liv ser typ ut såhär: vakna,mat, lektioner, mat, mat, lektioner, mat, hem, mat, träning eller vänner(pojkvän), mat, sova) sen går det runt. hur orkar jag? det vet jag inte. väntar även nu på en intrevju gällnde belgien!
 
idag som vanligt var jag med om en sjuk grej, det satte sig en man framför mig på bussen som började prata med någon i telefon och sa typ: ja jag skickar dina verktyg och kola idag, ska du sälja eller? är det tablettform? det måste ha vart värre än när du skar din syster i halsen med en mattkniv? tur att hon överlevde? nej min son håller också på med droger nu, jag tänker aldrig sluta. jag ska ut och sälja nu.
 
hoppar av bussen och ger en tjej pengar mitt på gatan. killen har flyt och min mun var ner till knäna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0