något sånt kanske?

DEN STORA NYHETEN SOM ALLA VERKLIGEN ALLA PRATAR OM!!!!!
madeleine ska gifta sig!!!!! omg
nej men det snöade i 4 sekunder ute och alla blev galna, min facebook blev cp och ja nu är det lika många som skriver att folk inte ska skriva om det.
ironiskt hur mycket snö kan bidra med.
 
i skolan då? jag har inte gjort ett piss, pratat om hypertoni, hjärtinfarkter och pingviner med stickade tröjor.
ja det var så viktigt!
 
nu ska jag försöka fixa min halloween kostym lite, 65 kronor har jag lagt ner wöö haha
sen ska jag plugga lite mer till provet imorgon! kommer dö-
 
just ja, något har hänt med min nacke, kan typ inte röra mig och det är typ 10 gånger värre än nackspärr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0