oväder som gör att jag blåser bort

okej vi vann matchen, men det blev en hel del bråk hehe. och jag skulle kunna prata om den matchen i dagar men jag låter bli.
jag var död och la mig i gustavs säng, lyckades hålla mig vaken under hela fotbollsmatchen och ja var stolt över mig själv.
 
jag somnade ganska fort och vaknade sedan motviligt av att samhall höll på utanför fönstret och att gustav skulle till jobbet 9. så det var bara att gå upp och vad möttes jag av?
SNÖ.
jag blev så självmordsbenägen och tror jag klagade hela vägen hem haha.
 
la mig i sängen och var sååå ledsen över snön så kollade upp utlandsresor. nu är det bara pengar som saknas.
 
nu ska jag plugga latin och om hjärtat. alltså jag ska kunna hjärtat på latin. woop önska mig lycka till!
okej snön syns inte jätte bra men ändå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0