smink är överskattat och får mina ögon att klia..

sitter just nu i soffan och gråter till biggest loser, som jag gör minst en gång i veckan. kan sitta och stor gråta till det sen går min mamma förbi och säger typ, du är dum i huvve. eller nästan.
 
gick upp tidigt för att gå ut och gå men hamnade i vår väldigt sköna soffa istället. reste mig nyss och gick upp till vår andra soffa istället.
sitter även och skrattar åt mimmi, hennes kylskåpsdörr har lossnat och jag dör av skratt. kan vara det bästa som har hänt mig!
förlåt mimmi.
 
satt hela kvällen igår och skrev med sofie och fantiserade om halloween, hoppas jag blir så snygg som jag tror jag kommer bli! haha och linnea som slutar i vår klass. gaah vad jag kommer sakna min blonda lilla glädjeboll!
hoppas hon hälsar på ofta!!!
 
nu väntar jag på att en svettig gustav ska komma till mig så jag kan få gå hem till honom och sova, alltså jag har typ flyttat in där känns det som? vi har vart ett par i snart 4 månader och tror vi har vart hos mig 6 gånger haha. men så blir det när man har söta bröder och ja.. inget privatliv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0