uppstår från det döda.

okej min ballerina klädsel blev väl helt okej, mer stolt över blåmärket jag lyckades göra vid ögat haha!
men kvällen var helt awesome!!
fina vänner och twister som ja slutade fint.
 
ramlade några gånger och en hel del skratt.
dock tyckte min morfar att jag såg ut som en ny gråten fjortis så jag kanske inte lyckades så bra med min kostym för 65 kronor haha.
 
nu ska jag snart orka laga mat och sedan taggar jag match med att kolla på kolarbyn med cornelia och emma.
ikväll sover jag nog i någon annans säng i västanfors.
 
blir bra så.
mitt hår är snart blondt igen och jag måste färga, men det sliter på håret och kostar pengar så vem orkar?
kan väl raka av mig håret eller något
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0