You have to fight to stay in control of the situation

mitt liv fick en paus idag och min kropp gjorde en sak den aldrig har gjort förut. vi hade en mässa i skolan och jag fick min första ångest attack.  det var sjukt läskigt och jag vill inte vara med om det igen. jag gillar absolut inte.
min kropp spelar mig ett spel och jag vill inte vara med om det igen.
 
mässan var helt okej rolig. drog på människor ögonbindel och tröck i dom olika saker haha. nej men de fick smaka på olika saker och jag typ dog!
satt sedan och väntade på mimmi i någon timme och dog sedan i hennes säng som vanligt.
 
fina vän<3
nu sitter jag hemma och börjar kolla kläder till jul och nyår haha det enda positiva med vintern!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0