jag älskar dig och det kommer bli tomt här

drog över till nora igår med gustav och hans bror för att hälsa på deras släkt.
mös med en bebis och lekte med två andra, dog lite över hur söta dom var. vi hade iallafall jättre trevligt och så.
 
besökte en annan säng inatt woopsii
 
nu är jag hemma, väntar på mat och äppelpaj. min mamma hon kan hon!!
 
slösade även bort 95 minuterpå fotboll idag med gustav, de vann och han blev glad. nej men det var helt okej.
 
mimmi packar flyttkartonger och jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
även fast jag är glad för hennes skull kan jag inte låta bli att gråta av tanken och varje gång jag läser något om det.
 
det kommer bli tomt här och jag vill inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0