kom tätt intill mig, det är okej

jag sitter här och har gulsot, eller bara en gul ansiktsmask om det låter bättre och kollar på mitt tuggummipaket. Ena sidan är för killar och andra tjejer, det har även färgerna rosa och blått. Och jag började äta det rosa som är för tjejerna. konstigt hur påverkad man är-
 
iallafall, igår var det awesome! vi åt, skratta, dansa och prata engelska men någon utbytesstudent.
gick hem till kvart i elva för att de skulle ut. Min kära pojkvän var alltså ute och dansade med min mamma!
det suger att vara 17 när alla ens vänner och så är 18 och över.
 
idag gick jag upp 8 och drog en pw, älskar att vara ute och gå tidigt på morgonen speciellt när det har regnat och det luktar mask.
nu sitter jag här och ska plugga klart lite i medicin och arbetsmiljö. sen typ läsa mitt liv är så intressant,
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0