min prins bjuder på korv

jag och mimmi kollade på eva och adam och åt kladdkaks smet igår, eva säger: min prins bjuder på korv och kollar på adam.
jag dog helt seriöst dog.
jag färgade hennes hår och noppades hennes ögonbryn. hon är världens bästa men en pussy när det kommer till att noppa.
kunde inte sluta skratta.
 
jag njöt varje sekund då jag inte vet när hon kan flytta. jag vet inte om det är för att jag är trött eller bara känslosam men att bara tänka på det nu får mig att gråta. inget kommer bli som det var och jag hatar idén.
 
ska iallafall tillbringa dagen med henne och gustav i min underbara fagerstahall och kolla innebandy. mitt liv är helt igen, imorgon ska även jag spela. mot knäppmora.
kan inte säga mer än att jag är så jävla taggad för det!
 
nu ska jag väl typ göra mig lite finare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0