en vecka

imorgon har det gått en en vecka. gud vad tiden går fort! vi har så sjukt kul om dagarna så vi hinner inte ens med allt vi tänker haha.

igår så var vi bara en stund i skolan innan vi blev hämtade och skulle åka till en annan skola för att vara med i radio och någon tävling. något som även kommer hända på måndag haha!
efter skolan så gick vi runt och tog lite kort på olika byggnader innan vi drog hem och pratade med våra karlar innan vi åt och fixade oss.

för på kvällen skulle vi först till maureen och dricka lite och äta lite smått innan vi skulle ut på krogen! kändes skönt att få ut 4 månader tidigare! vi blev hämtade i någon ny snygg bil var i ett extremt snygg hus och de som drack blev bjudna på champange och martinis. blev cola för mig.
när vi drog till krogen så mötte vi upp belgarnas vänner och hade så sjukt jävla kul. dansade med alla och hade verkligen så sjukt kul!

så snälla människor! när vi var ute så drog våra vänner hem för de skulle jobba så vi var kvar med deras vänner som tog hand om oss så sjukt bra. såg till att vi kom hem säkert och allt och de frågade om vi ville med nästa fredaf med!

de får röka inne på krogen så när vi kom hem stank jag rök så halv tre tog jag en dusch innan jag somnade.

idag fick vi sova ut och moffade i oss massa bakelser och så vidare till frukost. innan vi drog ut på marknad och handlade lite. fick med mig ringar och en tröja.
nu ska vi snart äta och bara chilla!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0