onsdag 17-5

i måndaga gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle palla. jag sprang milen! kanske inte den bästa tiden men jag klarade det. hade så ont i mina fötter och vader så jag kunde knappt gå.
blev hem till gustav en snabbis och kika på got innan jag drog hem och somnade direkt.

igår så chilla vi runt i skolan. hade hål i mer än två timmar tror jag men fick en hel del plugg gjort! så skönt..
charma mig ur ett prov också så kan bara fokusera på ett prov!

drog till gymmet med gustav och lät han vara min "pt". är så sjukt dålig på att komma på.övningar så han fick hjälpa!
hem till mig och fixade mat
fick i mig mer än vad jag trodde!

nu sitter jag och väntar på att min frukost ska bli klar och försöker plugga lite. idag blir det även att klippa sig! nervös som fan..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0