.

jaha då var man 18 och inte känns de nå speciellt. träffade massa släkt och vänner. skrattade och prarade.

gjorde även krogdebut i sverige och träffade på mor och far där inne. skrattade så jag grät och de skämdes så ,de tycker att den tiden är förbi nu haha. fick även vakten på mig som trodde jag hade smygit in..

annars har jag bara tränat och spenderat tid med gustav och vänner. nu har familjen åkt till turkiet och jag är hemma och sköter huset. gustav flyttade in denna vecka. gud vad konstigt det kommer kännas när han drar sen och vi sover i två olika hus.. varje dag är det grått och regn. men tur att gymmet finns och vänner. bjudit över vänner på fika för att fira mig, de har även kommit hit för att kika fotboll och umgås!

gustav är just nu på jobbet och jag städar tvättar och ska hitta på lite annat kul.. igår var jag hos bästa moster maddis med fika, satt och snackade om allt och det kändes så skönt!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0