hej livet

allt rullar nu på. dock är det så chill och vi har inte en enda lektion än. idag har vi haft rundtur för ettorna och lite lekar och annat som jag inte tycker om.

men det känns så skönt att vara i skolan igen och få prata och träffa vänner. men det är så overkligt att jag tar studenten. att detta är mitt sista år i skolan!

annars idag så har jag slappat hemma och samlat kraft för att orka gå och träna. ville inviga mina nya skor och kläder samt slita lite. ökade till 7 kg i hantel när der kommer till biceps vilket är ett stort steg för mig som började på 2 kg! gud vad jag älskar att träna!

nu sitter jag i soffan och kikar tv med mina föräldrar och har lite ångest över alla pengar som kommer försvinna hit och dit. men är det sista året så är det! hoppas jag får jobba mycket så kan det lösa sig riktigt bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0