bara för att jag är så snygg?

idag har vart en seg dag..extremt seg om jag säger så.
jag har prov imorgon och kan inte så mycket.Men ska plugga lite till och sen sova.

För det ska ni lära er kära barn, sitter ni och pluggar hela natten så lär ni er mindre. att sova rätt gör att du kommer ihåg mer och så vidare punkt

var nyss och tränade, mina ben kommer straffa mig för hur mycket jag sprang. känner mig så seg och blir så ledsen.
har beställt en ny telefon, fan 400 hundra billigare via nätet. klart man beställer. 1-2 dagar så varför klaga?

hittat min vårjacka också men vill inte köpa någon innan belgien, känner att jag kommer shoppa loss i paris och aalst!
nu ska jag köra en 30 sekunderspartydans och äta upp min avokado, duscha och plugga woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0