tillbaka till verkligheten

jag har ett sånt stressande och intressant liv så jag hinner inte gå in här så ofta jag vill. HAHAH jag klarade provet, kändes så jävla skönt slipper jag omprov på måndag! jag lyssnar på världens sämsta låt och skulle behöva snyta mig. igår så var skolan extremt seg, avslappningskursen fattar jag inte ens varför jag går, jag ljuger för lärarn att jag har gjort det man ska hahah. på samhällen så gick vi runt och letade klassrum, kände mig som en av jesus små lärjungar.. som gick runt där efter min lärare. Engelskan var höjdpunkten rome och julia! kollade på filmen alltså- satt och sa replikerna hahah sån jävla nörd av shakespeare.. tränade sen, var inte så många och fick slita röven av mig, fick med mig gustav hem, duschade åt och sen drog vi och köpte glass och så blev det film! IDAG ska jag hämta ut min telefon om det nu går, pepparpeppar- gustus kommer över och senare blir det till muffa, som jag inte träffat på tuuusen år och fira totto! sen vi som är små får väl gå hem eller något medans min karl och alla vänner drar till krogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0