182 dagar och jag är världens lyckligaste!

jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Men det får vänta tills vi har ett år.
 
jag vill bara säga tack för att du valde mig.
för att jag får vara lycklig och göra dig lycklig.
 
för hur du får mig att må, hur du ibland irriterar mig med allt som kommer ur din mun. hur du gör allt med ett leende.
jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag har gjort. eller blivit trött på alla omogna sexskämt och så vidare.
men du gör mig hel. du gör mina dagar.
 
jag skulle aldrig vilja ändra på dig bitch!
 
jag älskar dig, 182 dagar, 6 månader och 25,5 vecka.
kontraktet kommer hålla!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Du kommer nog alltid få höra sexskämt, men dem kanske blir bättre med tiden ;)
Jag älskar dig! Tack för allt <3

2013-01-11 @ 07:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0