And I won't sit down, And I won't shut up, And most of all I will not grow up

börjar elva men gick upp sju så har tid att skriva lite innan!
ganska skönt att tassa runt ensam i huset och göra vad jag vill.
 
har dock skitont i nacken känns som nackspärr igen, så ska leta på tigerbalsam!
annars kommer väl dagen rulla på! ska träna innebandy för första gången på typ en månad inte för att jag är pepp men nu får jag äntligen träna. så får väl se hur det känns.
 
sitter även och kollar tatueringar, åh jag vill så gärna. bara 7 månader kvar innan min första får vara vacker på min vad! förhoppningsvis går det fort, är dock livrädd för smärtan. min smärtgräns är så liten att den inte ens finns. så mcyket tycker jag om smärta.
 
nu ska jag stå i fönstret och kolla på människor som går till skolan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0