du har mitt liv i din hand

sitter i gustavs underbara tröja och har precis städat och fixat.
har en katt som sitter och kollar på mig och försöker prata, fattar inget men kan ju alltid låta lite tillbaka.
 
jag hostar som en tok och min röst försvinner till och från, snoret rinner och jag känner att jag inte vill till skolan imorgon.
men höjdpunkten idag var svenskan, jag struntade i om jag var sjuk eller inte, vi pratade hamlet och shakespeare, något som jag älskar!
språket, uttalet, handlingen,hur man kan tolka, alla dikter och ååh!
 
blev så jävla glad helt enkelt, tur att vi ska fortsätta med det i några veckor!
sen så var vi och kikade på ett hus som brann ner, hemskt men coolt på samma gång.
 
nu ska jag vänta på gustav som ska komma förbi får se om han kommer ihåg att ta med sig mat eller om jag ska laga något. har vart här i fem dagar och inte lagat mat än- kung
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0