jag har världens snyggaste vän

igår fick jag äntligen träna igen, det var så skönt att komma in dit och se mitt hem och alla människor som kom dit för att hålla sitt nyårslöfte.
och självförtroendet byggdes upp när jag vågade träna i bara sportbh och thigts, samt att jag pressade mig tills jag nästan spydde.
 
chillade runt hemma helt ensam, åt fiskpinnar och pasta, rå snuskigt men vafan. mat.
gick hem till gustav och kollade klart på 300 och lärde mig spela fifa. kung var jag. punkt
och helt ärligt ganska roligt.
 
var ute och gick en sväng och gled runt i bilen innan han lämnade av mig,
nu har jag träningsvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen, speciellt i magen. ska försöka ta mig ner till intersport och handla lite om det finns något och plugga massage,
 
nu ska jag kolla klart greys.
två bhbilder från mig och mimmi, nyårsdrickan och gymmet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0