jävla skit grej

okej gud, brandlarmet gick nyss och jag har panik..katten med. fläktfan ville inte fungera och var mer matos än vad jag trodde, jag vill aldrig mer laga mat. har en bitchig katt som skriker åt mig, kan inte klandra henne. annars gillar jag mig själv idag, jag har spontant bestämt mig för att färga håret och nu är det brunt och mörkt eller typ slingat men jag älskar det! står och speglar mig hela tiden. annars har jag pratat telefoner med en snubbe på elgiganten. nu är det bestämt bara pengar som saknas! sen har jag köpt bästaväns födelsedagspresent, hon blir ju en stor flicka på måndag! i skolan har jag vart filosofisk, poetisk och smart.som alla andra dagar men ville bara påpeka det nu. ska försöka måla naglarna och plugga samt kolla på tv. får se om gustav kommer förbi mig. ska aldrig mer laga mat här iaf.... bilder vill inte fungera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0