läs inte, finns ändå inget att läsa

jag är på sämt humör, för den här lördagen suger.
hela familjen är borta och jag har inget att göra förrän 8. så jag ska sitta hemma och bara sitta till 8. just nu har jag inte ens lust att dra iväg då heller.
 
så jag ska fortsätta lyssna på dom som håller mig i liv, de som ska tatueras in på min kropp och som jag skulle kunna åka land och rike runt för att få se live.
ska väl plugga och så kan jag väl städa också. kan lika gärna ta av mig kläderna och springa runt naken. ändå inte en jävel som kommer se mig eller bry sig.
 
jag har lust att bråka med någon. skrika håll käft och dra upp ett finger i ansiktet.
vad fan skriver jag ens för.
varför försöker jag ens fixa något idag eller komma på något att göra. ändå ingen ide.
 
så fuck u och ha det bra din jävel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0