lever livet en dag till!

sista dagen av lovet och jag gick upp halv sju, var död, jag lovar
jag ville träna idag men halsen min har fått något fint så går runt och hostar och känner hur rösten blir svagare.
woopwoop kommer bli så omotiverad snart!
 
igår var en slappdag som idag och som att det är sista dagen på lovet så kan jag äta vad jag vill innan jag går på min vardag imorgon igen, dock längtar jag som fan.
nu jävlar ska vi frossa!
 
blir att gå ner till stan idag, kolla tid för att få ta kursen så jag sen kan sätta mig i en bil, annars blir det aldrig gjort sen blir det nog ett besök till gustavs farmor och farfar!
sen vad som händer ikväll vet jag inte, blir nog en tidig en!
 
nu ska jag skriva med min stavkompis en stund till, dö för en utomlandsresa och allt.
var med fina sofie igår och kollade bilder från spanien, åååh vad jag vill tillbaka och till turkiet!
bara 3,5 månader kvar till belgien och paris!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0