mitt nya hem!

 
efter lite om och men så fick jag igång tv och dator hos farmor. för jag har världens bästa kille som hjälpte mig!
som ni kanske fattar så är jag hos farmor och bor här i två veckor. mysigt med bara katten här och lite ensamhet.
får prova på hur det känns att bo ensam!
 
just nu flyger katthår överallt och jag dricker juice. vill städa men jag vet inte om jag pallar halv tio på kvällen. får bli imorgon!
idag fick jag sällskap av gustav och kikade innebandy, han var även snäll och hjälpte mig bära ner alla saker igår. vad skulle jag göra utan honom?
 
nu funderar jag på om jag ska äta kakor eller inte. ska ju inte äta så mycket skit på veckodagarna men vafan jag har ju redan fuskat!
sen är jag lite rädd att vara här själv haha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0