se det regnar!

ja alltså bilder har ju inte fungerat och jag fattar inte varför.. men jag har haft nattbesök i två nätter, skulle gärna vilja ha honom här fler. får väl se om det blir! kanske ska gulla med honom. jag har spontant färgat håret mörkbrunt, är typ svart lite här och var men jag gillar det! känner mig snyggare och det passar mig! har vart upptagen men att plugga inför provet som jag har idag, sen imorgon har jag skrivning på samhällen och prov i massage på fredag. men det är chill.. känner mig lugn iaf. bråkar lite med katten som helt plötsligt blivit rebell. och förkyld tror jag.. jag har lyckats få igång brandlarmet när jag lagade mat då fläkten inte ville gå igång.. panik och halvt döv.. och jag har blivit lycklig för att det regnar idag och inte snöar. nu är det på rätt väg känner jag! ska och leta vårjacka idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0