svart med vitt bitch

jag kunde inte ha valt bättre människor att fira nyår med, jag kunde inte ha vart lyckligare!
efter att ha kört pekleken och sannings frågor så kan vi varandra lite bättre nu och kom varandra lite närmre.
mycket skratt och tårar. djupa samtal och dans.
 
drog ut till parken tjugo i tolv, tjaffsade med en man som sa att vi kunde kyssa hans röv och pratade med främmande människor. jag räknade ner till tolvslaget och tog ton när vi skrek gott nytt år.
gladare har vi nog inte vart, vår prinsessfizz smakade apa, kyssen med min karl var bättre en någonsin och alla kramar var underbara.
som sagt jag kan inte vara lyckligare.
 
drog till elin igen och dansade loss i vardagsrummet med gustav, norman, elin och andrine innan det var dags att gå hem men min hand i gustavs hand, leende på läpparna och veta att när jag vaknar upp så är det hans söta ansikte jag ser.
 
sömnen kom och gick, gustav gurgglade slem och jag fick panik lite då och då att han skulle kvävas.
men vi båda överlevde natten.
 
efter sängläge hela dagen så tog vi oss till elin igen, slita som fan utan alkohol och drog en fifa kväll, dock var inte jag med. skrattade bara åt alla andra.
 
imorgon väntas gym, gud vad jag har saknat mitt gym!
 

Kommentarer
Postat av: andrine

agneeees..får jag sno bilder och lägga upp på facebook? om du vill, får du gärna skicka oredigerade (med färg) till mig också, om det är okej att jag tar från första början förstås :)

2013-01-02 @ 00:46:02
URL: http://lovefaithandhope.devote.se/
Postat av: andrine

tack för kvällen förresten, va magiskt!

2013-01-02 @ 00:46:29
URL: http://lovefaithandhope.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0