The woods are lovely, dark and deep

gårdagen var awesome! joel och dom var riktigt bra må jag säga, kul att träffa lite vänner igen från norberg också-
saknar dom tiderna lite.
 
åkte och hämtade bror mot kvällen medan han satt och nörda datorn kollade jag och gustav film, fick reda på att jag glömde plånboken men nycklar och allt i hans bil och han är nu i västerås. jag känner mig naken och rädd. jag kan inte göra något känns det som. blir tokig..
 
gick nyss hem och hämtade nya kläder och åt med familjen, jag vill flytta hemifrån. käns som jag fått bättre kontakt med familjen också. snart så!
drar snart iväg och kolla innebandy med pappa och planera mat till ikväll..
 
frossa dag idag också, nu jävlar!!
börjar bra iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0