till mimmi!

det var ett tag sen man var här, men när man inte får betalt för att betala så spelar det ju ingen roll.
sen är jag en hårt studerande kvinna.
 
roger gick på discus sent en kväll, träffade en smiskus som var snäll. men smiskusen var osnäll trodde roger var en baaaaaaakn! blev smittad av ett virus, behövde medicinus. men plånbokus var tom och han var pank...
 
nej men jag har haft samhällsprov, chillat i skolan. drygat med emilia som jag snart tror kommer slå mig om jag inte slutar. heheh
och idag har jag suttit på körskolan från två till sex. FYFAN
jag har ångest och ville börja gråta.
 
nu vill jag ha mat, ta en dusch och se vad jag ska ha på mig imorgon när vi drar till stockholm och västerås.
vadfan ska jag ha på mig....
 
får se om jag hinner se gustav något ikväll också.
 
annars då? nej jag har inte gjort så mycket. skola försökt träna och det gick åt helvete tjugo minuter sen illamående. en timme sen klev jag av hahaha.
match på söndag då. så att lycka till!
 
såhär ser jag ut när jag är oduschad och hungrig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0