21.46

mina känslor är lite här och var. känner väl mig inte så topp om man säger så.

känner bara att lovet inte är så bra som jag vill att det ska vara..vill nästan ligga hemma hela dagen även fast jag tjatar om att hitta på saker.

jobbet blev lite bättre när jag fick reda på att jag troligtvis kommer få vara timvikarie från den dagen jag blir 18!

gymmet rensar mina tankar och jag känner mig bättre och starkare än någonsin. skönt att kunna koppla bort allt.

jag längtar tills jag får åka till wien. komma iväg, vara i min drömstad och bara ha kul och inte tänka på något just då. behöver petra och äventyr!

igår hade jag det trevligt med guatav. eskiln/ tipspromenad och film.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0