nu kan du få mig så lätt

gud vad denna vecka går fort. imorgon är det redan torsdag!
jag har bara två dagar kvar på jobbet.

igår med jobbet så åkte vi till karbennings cafe och ostfabrik. vi fick prova massa ost och åt fika i solen. riktigt härligt!

igår efter jobbet och nu så har jag slitit på gymmet. jag märker resultat och är starkare. älskar det!

idag på jobbet så var det riktigt segt. jag har bakat 4 sockerkakor och ville bara sova. en gubbe var så ledsen över att jag inte skulle komma tillbaka. han ville att jag skulle komma och hälsa på. sen ville han att jag skulle vara med i en skönhetstävling haha. han ville även ha ett kort på mig så han slapp sakna mig. haha gulle.

nu ska jag till karln och kolla fotboll!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0