semester

nu har jag jobbat klart och skrivit på alla papper för timvik. så härligt! nu är det semester fram till 2 augusti.

om 9 dagar åker jag till wien, gud vad jag längtar och jag vill bara tillbaka just nu! ska njuta som fan och leva som om jag kommer dö efter den veckan!

i torsdas hade jag och mitt hjärta ett år. tänk hur fort det går när man har roligt. jag är så lycklig att jag har honom. han får mig att må så bra. gud vad jag älskar honom!

nu funderar jag på om jag ska lägga mig ute en stund innan jag börjar fixa mig eller om jag ska börja med det direkt. ska till norberg och gratta kusin, hjälpa gustav flytta och sedan umgås med mimmi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0